December 16, 2008

ikan bakar

i smell ikan bakar today because tadi masa lunch i pegi makan ikan bakar bersama colleagues.

ade sorang ni haa memang suka makan ikan bakar. i rase setipa bulan sure die akan mengidam ikan bakar.nasib muka tak tuka jadi ikan bakar. i bukan nye marah or rasa x berpuas hati. ehehe..tetapi saya suka!!! saya pun suka makan ikan bakar.wakakaka. terima kasih ek.

driver kali ni pening2 kpala sbb tak tau nak ikut jalan mana. kiteorg yang lain dlm kete sebut sume jalan yg kiteorg tau. bagus kan...padahal tak menolong langsung.lagi memeningkan kepala driver tu je. maaf la driver dpt kami yang sebegini.anyways terima kasih kerana sanggup membawa kami makan ikan bakar dengan kereta mu yang kiut miut macam kiteorg sume.eheheh.

ramai sungguh orang and cuaca plak panas. nasib ada kipas. so sejuk la. pandai driver pilih port yang dapat kipas direct. i like ok. sumeorg makan ikan yg same..ikan pari. ade ikan terubok yg sedap tp if makan ikan itu akan mengambil masa yg lame sbbnye ikan itu banyak tulang. sesuai makan di rumah..bole bersepah2 ckit and tak payah control2.anyway, kami berempat makan dengan rakus skali sbb sedap and lapar.sumeorg senyap je time makan. lps makan baru mula sesi bergossip.sungguh la tiada keje.

harga makanan di tempat itu kinda expensive. nasib la sedap. xpe la skali skala. oohhh..lupe nak bgtau kat mane kiteorg makan...ape ek..dieorg panggil tempat tu ikan bakar kat belakang istana. i rase i pnah ke tempat itu tp tak dpt memanggil saat2 itu di dalam memori ku.

saya nak balik rumah. sbb kenyang and mengantuk. sy rase sy nak beli clutch utk bday girl. saya harap die x bace blog ni.wakakakaka...i know you will be reading this.sj je nak potong stim.wakakaka...kesian awak ada kawan cam saya..nasib la~~~eheheh.

truk nye mengarang dalam bahasa malaysia.huhuhu...berterabur abis. if cikgu isa (cikgu BM masa darjah 6 baca ni sure die amik pembaris panjang yang berwarna kuning and slap my palms.huhuhu...masih ingat kejadian itu..tp saya di kecualikan...wakakakakak =P ramai orang x berpuas hati pada masa itu...nak tau knapa saya di kecualikan????sbb pembaris itu dah pendek...pendek sbb patah apabila pukul beberapa tangan.sy org paling last dlm barisan itu...ehehhee... =P

ok.tata...

No comments: