August 28, 2009

Dapat Award! yippie!


wow wee..pagi- pagi tengok blog dan dapati saya telah mendat award dari tumblerbiru. Terima kasih banyak-banyak. ehehhe. what a way to start a day. never before i got an award for my blog. so thank you. leh lompat-lompat atas meja sekarang.

so memandangkan bulan ni bulan yang baik lagi dirahmati, maka, saya pun nak kasi award kat beberapa blogger lain yang slalu saya baca. so to these bloggers, congrats!
meh sini cek ape yang kena buat setelah mendapat award (ye ade checklist):

1. Place the logo on your blog - Done

2. Award this award to other bloggers that inspires you. - Done

3. Make sure to thank the person you received the award from by backlink. - Done

4. Inform the bloggers that you gave award to by leaving comment on theirs. - Done

5. Berbagi cinta dan sayang untuk penghargaan ini kepada pemberi anugerah ini.. - Done

terima kasih tumblerbiru. :)

2 comments:

tumbler biru said...

hey sarah! no problemo.

kek kat new entry tu mcm sedap jew. he

PanAdoL7e said...

walau pon lambat buka.. tapi saya nak tuju kan award ni kepada kelaurga saya.. yg byk menyokong saya... kawan2 saya yg masa darjah dua.. dah fly jauh2... tetiba form 2 muncul balik.. keh keh keh